bff ?



okej jag vill inte tjata. Men jag känner att jag måste skriva av mig här nu, för jag råkade klicka in och kolla på denna filmen. Så många tankar o minnen kom upp i huvudet och jag fick en konstig magkänsla. Som om att någon typ tog halva mitt hjärta..Jag menar, vi var världens bästa vänner. Inget kunde sära på oss och när mamma frågade vad jag skulle göra på dagarna så sa jag alltid: Jag ska vara med amanda. Då frågade hon om jag inte skulle vara med någon annan kompis någon gång. Efter ett tag slutade hon att fråga vad jag skulle göra på dagarna för det var helt självklart vad jag skulle göra.
 
Allt började när vi inte var mer än 2-3 år ? Vi bodde grannar på paradisvägen och ni hade en frys utanför så jag gick upp och tog en glass, men ända sen jag var såpass liten så har jag inte tyckt om choklad och jag råkade få en med choklad smak så jag la den på eran trappa så den smälte och märket finns fortfarande kvar. Sen flyttade vi båda men vi bodde fortfarande såpass nära varandra så vi träffades.

Nu dom senaste sommrarna har vi tillbringat den mesta tiden i halmstad.
Jag har aldrig haft så roligt som vi har haft dom dagarna. Alla filmer vi spelade in, när vi gömde cykelhjälmarna i buskarna, när vi köpte chips till frukost varje dag eller när vi fick pengar till att köpa pålägg så köpte vi bacon hahaha. Det är bara sånt som du och jag skulle kunna hitta på! Sen får vi inte glömma alla mopedrundor runt om i landet haha. Alla gånger vi har tältat i garaget, nyårsafton 07/08, min konfirmation till och med på mina födelsedagar har du kommit med fina presenter!

Det känns som att vi har raderat våran vännskap, att den inte finns längre. Kanske har vi vuxit ifrån varandra och kan inte göra dom där roliga sakerna längre för att vi är för gamla ? Nja, jag tror inte att det är därför. Jag skulle göra allt för att få min bästa vän tillbaka. Jag kommer att vänta, vänta på att du kommer tillbaka. Om du nu kommer tillbaka. Det kvittar hur lång tid det kommer att ta.. För jag väntar på dig tills jag dör! Båda har sagt att vi saknar varandra, men vi gör ingenting åt det ? 

Mest av allt saknar jag våra skratt. Att skratta tillsammans med dig gjorde min dag  Kom ihåg när mamma och pappa alltid härmade våra skratt och då skrattade vi ännu mer. Och våra shrek/hulken/greenchen-muffins! HAHA Men jag vill bara att du ska veta att:

Du är min soulmate amanda moberg :'(
Jag väntar ...

Kommentarer
Postat av: amanda.

shit jag börjar lipa.. ;< jag älskar dej :((

alla våra minnen är bäst, & jag tkr att vi ska ändra på detta.. och vi måste verkligen va snart igen.

du är min allra bästa kompis och jag älskar dej mest av allt i hela världen. <3

2009-06-30 @ 13:10:12
Postat av: johanna

sv: fan va underbart det var att träffa dig idag! Du har förändrats väldigt mkt <333

2009-06-30 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0