tjena tjena årets solbränna ?

Tja hej yo.

Har solat och ätit lunch på balkongen idag med min syster. Har också handlat det sista innan resan nu. Trosor (i massor), bh, skydd till läpparna, bok, vax saker till benen och alvedon :) Allt det hann jag köpa på en timme. Skulle igentligen ut o bada nu men det sket sig. Så ska åka till anneberg imorron istället, med ebba och rebecca änsålänge. Då ska jag smörja in mig i olivolja och bli ännu brunare.

Tänk att det bara är 3 dagar kvar nu! Kan inte fatta det. Kändes som att det var igår som vi satt på morfars altan och planerade allt. Åh vet inte om jag vill. Det ska bli spännande och skönt men också tråkigt och jobbigt. Men ska försöka att inte tänka mer på det nu.


pannkakor <3

fixade naglarna i brist på saker att göra. skit fult haha!

min syrra har brännt sig som satan. stackarn ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0