Sverige i mitt <3



Har inte varit speciellt insatt i u21:s matcher. Men i brist på att ha något att göra igår kväll så kollade jag på när Sverige mötte Serbien och det var en mycket bra match. Fan tänk som svenska landslaget kunde spela såpass bra. Men nu möter vi england på fredag .. Vi får se hur det går. Hoppas självklart på vinst!

Nu ska jag dra iväg till tokarp och steka lite med ida och rebecca. Sen vid fem ska jag och ebba åka till gislaved för jag ska köpa lite kläder till resan. Jag åker ju om en vecka! Ebba frågade mig också om jag ville hänga med henne jossan pernilla mikkan o millan till high chaparrall på fredag. Men jag tror inte det haha, kanske ;)

2 dagar kvar tills jag får träffa min älskling <3

Kommentarer
Postat av: ida

Kan vi inte ta och kolla tsm ngr tjejer ? :D <3

2009-06-24 @ 16:38:45
URL: http://thehappyending.devote.se
Postat av: h

sv: jaah det äre ju! =)

okej fyfan vad värt och jobba så :O

du känade ju as mycket :O haha fan vad najs! :)) <3

2009-06-24 @ 19:28:12
URL: http://hannahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0