Segern är vår, segern är vår. Vi har vunnit segern är vår!

Yes yes yes yes, waka waka waka!
Vi vann idag, vi vann mot ljungby ? Kan inte fatta det haha, ett grattis kanske ? En helt underbar känsla måste jag säga och deras miner hahaha. Detta är något jag aldrig kommer att glömma. Vi hade även 3 92:or med i laget idag och dom var super duktiga och jag tycker att vi ska slå ihop våra lag. Fan vi skulle bli oövervinneliga eller hur man nu säger haha. Men det är ingenting mer än önsketänkande :)

Just nu försöker jag få tag på cissi, måste ju veta om vi ska åka imorron. Men det verkar ju inte så : ( Men ebba sa att vi kanske kan åka på onsdag och det är ju bättre än inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0