myskväll @ anneberg.

Jag och knarre fick med oss varsin tjej till på mopparna igår, vid namn senada och bea. Det tog oss ungefär 20 min att åka till det perfekta stället. Väl där så satte vi oss på en fillt ute på byggorna och tände ljus. Vi åt bullar, chips och drack saft och juice med "vodka" i hahaha ;)  Och som vanligt så kommer jag och bea på en massa dumma saker så vi tog av oss kläderna och badade näck haha, det var super skönt och hela skiten filmades och jag tänker INTE lägga ut filmen här. Det är ju = självmord för fan!

Iallafall så var det några som tältade och två stycken äldre åkte ut med sin båt så vi trodde att det var dom. Men när vi skulle åka hem så satt det ett helt gäng med killar vid tältet och dom hade sett alltihop och vi höll ju på att dö av skratt. Och inte nog med det, jag kände dom också! Så jag och bea stannade kvar hela kvällen och hade faktist roligt! :) Tack älsklingar för kvällen, love u!






shitt, fattar inte att jag precis la ut den här bilden, kolla höfterna :o

de andra bilderna gick inte att ladda upp.
Får be knarre skicka dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0