midsommarafton med mikkan <3

Nu har vi planerat. Imorron tar jag bussen till hestra och sover hos mikkan (och får förhoppningsvis träffa min älskade pojkvän!) På fredag morgon åker vi till halmstad och så firar vi midsommar tillsammans. Sen får vi se hur länge min älsklings mikkan stannar. Längst till söndag iallafall. Jag längtar så här mycket |-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|


Hon är den snyggaste jag vet. Om jag är lesbisk ? Kanske, kanske inte (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att vi är hur mycket som helst bättre än alla andra, hihihi Bäääääästaste vän! :)) <333333

2009-06-18 @ 13:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0