lejononen tjallallala..



Idag var jag o rebecca en runda i forsheda badet. Det var inte speciellt länge för vädret var inte det bästa och vi kände oss uttitade av några killar redan när vi hade betalat och gått in. usch! På hemvägen började det spöregna, blixtra och åska. Det var inte speciellt roligt kan jag säga. Skulle igentligen kollat på sunes jul med becca u ikväll men så fick jag reda på att oliver skulle köra i gislaved idag så jag tog mopeden och begav mig dit. Blev besviken eftersom att han inte fick köra. Men ändå glad över en vinst för lejonen! Fick även träffa amanda och hon bjöd mig på hamburgare och dricka. Kan man ha en bättre vän ?

Nu ska jag packa lite, sen blir det sängen. Imorron ska jag packa allting och städa, sen blir det till att träffa några en sista gång innan jag åker. Är 2 två veckor i serbien och sen 2 i halmstad.. Och sen ska jag åka till mikkans stuga den 31:a. Så det blir inte så mkt anderstorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0