Längtar tills imorron!

Nu har jag precis duschat av mig, ska snart dra ut en stund med ida. Vi ska .. eh vi ska. Ja.. Jag kan inte säga vad vi ska göra, det är hemligt tills vidare ;)   Jag har fortfarande verk i min mage, det är inte kul!

Imorron har pappa lovat att han ska skjuttsa mig till gnosjö för jag ska köpa mig en ny navelpiercing. ÄNTLIGEN! Sen ska jag hem och köpa urban till tom. För er som inte vet vad urban är så kan jag berätta att det är ett märke på ett vax haha. Sen ska jag nog steka lite i tokarp och sen ska jag åka till tooooooooom. Ge mig fredag!

Grattis Viktor på din 17:års dag.
Tänk att det var ett helt år sen du fick dina björn borg kallsonger haha.
Minns det som igår. Hoppas du får en bra födelsedag! :)


Kommentarer
Postat av: Viiiiktor

Hahah tack så mycket! :)

2009-06-27 @ 00:03:26
Postat av: Johanna

kul att du läser min blogg haha ;)

2009-06-28 @ 16:24:50
URL: http://discojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0