Jag älskar Lilla Al-Fadji!

hahahahahahah. asså jag har glömt att berätta en sak. Igår när mamma och pappa var inne på jysk så satt jag i bilen så bytte jag radiokanal och så tyckte jag att rösten liknade lilla al-fadjis jätte mycket, så jag fortsatte att lyssna och det visade sig att det var han och jag höll på att dö av skratt! Jag blev skit glad och lyssnade på hela programmet, det var så roligt så jag höll på att kissa ner mig. Bästa jag har hört på radion i hela mitt liv :'D
Så jag gick in på sr.se/p3/laf för att läsa lite och så, så gjorde jag ett test för att se om jag var lik fadji och oj :o 

Gratulations! Life is güüd! Du liknar lite grann LAF, den tüngaste! Med andras ord man kan säga du kommer lyckas in the life och få många ladys plus mycket också möney! Fläshigt!

SÅ nu vet jag vad jag ska göra varje onsdag mellan 16.08 - 18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0