home sweet home.

Då var man hemma efter en helt underbar helg som jag har spenderat med Tom. Jag förstår inte ens varför vi sover över hos varandra för jag tar upp hela sängen, han tar hela täcket och jag tar den skönaste kudden. Men när man sitter på balkongen och käkar frosties och kollar varandra i ögonen så kommer man på att det är värt det. Vi har inte gjort så mycket, bara njutit av tiden som gick alldeles för snabbt och nu träffas vi inte på minst 3 veckor = pain :(. Träffade även Mikkan igår kväll för sista gången på mycket länge. För på torsdag åker jag och när jag kommer hem så åker hon till tunisien :( Kommer sakna alla.

JAG ÄLSKAR DIG KISSE-TOM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0