Hem kära hem!

Efter en mjukglass, ett kärringbad och en runda runt sjön så var man hemkommen igen då. Skönt måste jag säga. Men jag drar snart iväg. Igen. Är det inte härligt ? Vänta bara tills ni får läsa här ;)

På tisdag åker jag och ebba ner själva till halmstad, vi ska bo i min husvagn ända till fredag tror jag. Vi ska steka och en massa haha, eller hur älskling ? <3 På fredag ska jag till tom och vara hos han hela helgen tror jag. Så som ni just läst så kan denna veckan inte bli bättre! Känner att detta blev ett väldigt kort inlägg. Men jag är sjukt trött och ska hoppa i sängen nu!
puss på er


Ps, tack carro för all hjälp. Visst är bloggen snygg ? Men inte klar ännu (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0