God morgon.

Nu har jag precis käkat frukost. Nybakade frallor med marmelad på, finns ingen godare frukost! Jag har även hunnit med lite andra saker idag. Har varit och köpt hårfärg osv. Nej, det är inte jag som ska färga håret utan min lillasyster. Jag orkar igentligen inte men är man snäll så är man. Sen har mamma tvingat ut oss att rensa ogräs mellan plattorna och det är ju inte för roligt .. Sen ska jag nog va med bea en stund innan vi har träning ikväll. Usch för det, men det är trotts allt sista träningen innan uppehållet så lätt att jag ska träna då :)

Jag saknar mina vänner som just nu befinner sig ute i bolmen. Vill att dom ska komma hem nu så vi kan åka till halmstad haha. Men det är bara två dagar kvar så jag klarar mig nog.
Men jag saknar min pojkvän också. Jätte mycket! Förstår inte hur jag har kunnat vara utan dig så här länge. Men om det blir som tänkt så ska jag va hos honom hela nästa helg innan jag åker till serbien. Det låter toppen tycker jag.


jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0