when love takes over..

Gud vilken härlig träning! Vi tränade med damlaget idag som inte var så många och jag kan säga att det var inte en slö träning inte utan här börjar vi stenhårt. I slutet av träningen så körde vi kondition. Kondition är min svaghet när det gäller fotboll så jag tänkte bara no :( Men sen sprang jag som en jävla jude, fattade inte hur jag orkade ? Och svennebanan (våran tränare) Och andreas (damlagets tränare) bara skrek: Bra johanna! Så jag var glad och förtjänade verkligen mjukglassen som jag köpte efteråt :)

Imorron skulle jag har varit med tom men eftersom att lan går före ALLT tydligen så blev det inte så. Men jag hänger inte läpp för det. Bara att jag saknar honom och vi träffas inte på ungefär en vecka nu ? Aja, har ändrat mina planer så jag ska träffa mina undernbara vän ted imorron istället. Antingen blir det fika eller pizza sen får vi se. Vi ska iaf umgås för jag vill verkligen inte tappa kontakten med honom. Hade varit kul o träffa nicco med, men han verkar vara helt lost ?


Kommentarer
Postat av: mathilda

fy vad du är söt :*

2009-08-09 @ 23:06:21
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0