What a wonderfull night :)

Min kväll igårblev så mycket bättre än vad jag har trott. Först åkte jag och ebba till tokarp för att bada men när vi hade legat på bryggan och skrattat i en timme så orkade vi inte bada så vi åkte hem igen (a) Jag duschade och sen hade jag verkligen hur tråkigt som helst ... Men så frågade Marcus mig om jag ville komma förbi så jag tackade ja för jag hade ju inget annat för mig :) Vi kollade på tv tills kim kom och livade upp stämningen: TJENA TJEJEN! Vi åkte raggar runda i anderstorp och runt sjön och dom tjuvrökte haha. Sen köpte vi godis och kollade på film, det var en trevlig kväll! Vid elva skjutsade dom hem mig och då träffade jag på johan som hade varit i värnamo på kräftskiva haha. Så min dag blev hel lyckad! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

:)

låter som du hade en helt härlig dag igår :)

2009-08-13 @ 22:15:19
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0