vart tog solen vägen ?

11.55


Mamma: Johanna ? Johanna? JOHANNAAAAA!!! (kommer upp och knackar på dörren)
Jag: mmmhh..
Mamma: Nelly vill gå ut, hon har väntat länge nu

inget svar.

yes, finns inget bättre än att vakna upp döds trött och vara tvungen att gå ut med hunden. Men som tur väl var så var det jätte fint väder och jag skulle ju hitta på något med ted idag så vi funderade på att åka till tokarp men då försvinner soljävlen och då kändes det inte som en bra ide längre. Så nu drar jag ted ebba o bea och käkar pizza, det ska bli riktigt gott. Sen får vi se vad som händer, vi har iallafall bestämmt att vi ska bada senare. Men nu måste jag dra.


adjöss!

Kommentarer
Postat av: frida

ååh tack :)) jag hör av mig via msn snygging.

2009-08-06 @ 11:01:24
URL: http://bommen.blogg.se/
Postat av: frida

yes, fast du är aldrig inne? ;p skriv till mig när du är inne :)

2009-08-07 @ 12:44:32
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0