sammanfattning av sommaren 09.



SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2009!

-gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?
Japp :)
- vilka länder besökte du?
Serbien.
- är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
japp, åka till serbien och karlshamn igen (a)
- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
2 juli bara tror jag.
- största misstaget?
inga kommentarer.
- har du varit sjuk eller skadat dig?
nej inte allvarligt iaf.
-Bästa köpet?
vet inte riktigt .. mjukglassarna ?
- Vad spenderade du mest pengar på?
hemligt. 
- gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, det var mycket. Men mest när jag var hos tom faktist :) 
-vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
my life be like, rap das armas, svennebanan, man in the mirror osv..
-va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
vet inte .. ledsnare tror jag :/
- vad önskar du att du gjort mer?
lyssnat på min mamma och varit mer i halmstad!
- vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datorn och ljugit :p
- hur tillbringade du midsommarafton?
i halmstad med världens bästa mikkan <3
- favoritprogram på tv?
paradise hotell, 2 ½ men, scrubs
- bästa boken du läste i sommar?
Luftslottet som sprängdes, den ända jag läst. as bra! :D
- största musikaliska upptäckten?
att jag fick MVG i mysik :D
- något du önskade och fick?
hmm, en massa :)
- något du önskade dig men inte fick?
en massa där med xD
- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
kommer inte ihåg xD
- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
ja klart .. 
- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?
lugn, skön :)
- vad fick dig att må bra?
att jag fick nya vänner och att jag har spenderat rätt så mkt tid med min pojkvän <3
- vem saknade du?
tom, ted o resten av klassen typ.
-de bästa nya människorna du träffade?
nya hmm .. dom i serbien lätt! :D
- sommarens sötaste?
älgkalvarna som jag klappade (a)
- sommarens hetaste?
jag typ ? ;)
- sommarens största kärlek?
tom <3
- sommarens besvikelse?
vädret och att det inte har hänt något.
- sommarens bästa?
serbien och karlshamn bla och att jag va hemma en vecka själv ist för hstad!
- sommarens snällaste?
morfars fru pch marija och hennes familj :)



Kommentarer
Postat av: CRISTIN

SMEE09 äger verkligen!!! :) <3

2009-08-20 @ 20:52:43
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: sofie

till min nya skola har jag flyttat ;)

2009-08-20 @ 21:06:52
URL: http://soofiiiies.blogg.se/
Postat av: frida

okej, då blir de det :))

åh tack :D<3

2009-08-20 @ 22:38:08
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0