Back on track.

Jaha då var första "riktiga" skoldagen avklarad, den gick hur snabbt som helst tycker jag. Först hade vi special idrott fast vi fick bara information och fick fylla i lite saker sen skulle johan fika så då fick vi gå. Sen har vi haft företags ekonomi, administration och samhällskunskap :) Mikkan har gjort min dag bäst, satan vad vi har skrattat. Mikaela Melon = grön på utsidan och rosa på insidan. Jag älskar dig <3


snusk bild :D

När jag äntligen hade stigit av den äckliga varma skitbussen och kommit innanför dörren så vill mamma att jag ska åka och handla och ta ett kontouttag .. Fattade ingenting men gjorde iallafall det och så käkade automaten upp mitt kort. Fyfan va arg jag blev, stog där o skrek och syrran tyckte att det var pinsamt haha. Så nu får jag inte det förräns på torsdag tidigast .. tragiskt! Men nu ska jag inte sitta här och tjura mera utan fidde ska hämta upp mig så ska vi åka till hestra och överraska mikkan faktist. För hon har ungefär lika tråkigt som mig o fidde. Det ska bli trevligt :)

Skolfoto på torsdag, vad fan ska man ha på sig ? Asch, skiter i vilket ändå.
Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej inge fin bild, å när kommer ni?;D

JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG (L)

2009-08-24 @ 18:51:45
Postat av: Johanna

Nej fyfan haha ;)

JÄVLA FUSKARE, det blev ju inget kul .. du får inte läsa min blogg längre :o<3333333333333333333

2009-08-25 @ 06:44:24
URL: http://discojohanna.blogg.se/
Postat av: mathilda

vilka snyggingar ;D <3

2009-08-25 @ 20:35:31
URL: http://tthisisreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0