vi är smeeare allihopa!

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen. "Sorry sorry, det var absolut inte meningen" eller vad säger du mikkan ;) Har iallafall varit jävligt upptagen denna veckan om man säger så!

Igår åkte vi till chappen med 3:orna och 2:orna. Vi lekte lekar, åt villde bill, åkte rånar tåget, köpte "hö-hattar" (stråhattar) osv. Det blev mycket trevligare än vad vi hade trott. Efteråt fixade jag och gea oss hemma hos mig sen åkte vi till kalles lada där föfesten skulle hållas för oss smeeare. När alla var där så höll viktor ett tal som alla skrattade åt och sen körde vi shott-våg och irlänsk julafton. Btw, jag var bäst på det ;) Senare fick jag en massa nya vänner och ännu lite senare så hade viktor, johan, dennis och tom deckat, spytt och ja.. allt var dom nu hade gjort. Så jag satt och tog hand om min älskade pojkvän till hans mamma kom och hämtade honom.

Vid halv elva kom bussen och hämtade oss och då bar det av till parken. Och vi smeeare spyr inte i plastpåsar inte utan på silverfat haha. Iallafall jacob ;) Parken var inte alls så rolig som vi hade hoppats på .. Men det var rätt trevligt speciellt att dissa alla jävla killar haha. Mellan ett och halv två kom faderna min och också min mor och hämtade mig ebba, mikkan och gea. Dom drog på efterfest men jag var duktig och åkte hem. Kände att det räkte + att jag var as hungrig. Det gick as bra för mig att tina upp bullar haha, det slutade med att pappa kom ner och bad mig vara tyst och så fixade han allt haha. Helt galen kväll!

ÄLSKAR ER SOM GÅR I MIN KLASS, NI ÄR BÄST!
(Bilder kommer när jag har fått dom!)



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0