Uppe med tuppen!

Som rubriken säger: här är vi jävlar uppe med tuppen! Vaknade vid nio idag igen och inte mycket senare så kom tom till mig. Vi åt och mös hela dagen. Eller fram till klockan två då han åkte hem :( Vi har ju varit ihop i 4 månader idag vilket är helt underbart!

Vid halv fyra gick jag till ebba och precis när vi skulle gå till aif så börjar det att spöregna.. Så vi var lagom glada och söta när vi kom fram. Och när vi kom så hade ingen kommit ?! Men dom kom tillslut och då bar det av till gislaved. Först fick vi stå och servera drickor och öppna kapsyler och det var riktigt nice men sen var vi tvugna att duka av alla bort osv .. Men det var faktist rätt kul :D När vi var klara med det så satt vi uppe på vip-platserna och kollade på speedwayen som gick skit bra eftersom att lejonen vann! Mitt i alltet så var vi tvugna att servera kakor men det gick snabbt och vi fick tre kakförpackningar haha ^^ Se får vi inte glömma att det var godisregn och jag var ensam med alla småbarn. Sen hade jag fight med en kille som fångade godiset med kepsen så jag sa till honom att han fuskade så slog han mig så slog jag tillbaka så kastade han en center i huvudet på mig och jag skrattade som fan :'D

Denna kvällen fick vi vara med om mycket kan jag säga! En kille vid namn david G eller clabbe eller vafan han nu hette (han var stup full) kom till oss med jämna mellanrum och sa "ah juste" och man kunde inget annat än att skratta åt killen haha! Sen stog det en man jämte oss och rökte gräs haha, helt sjukt var det! Och hemvägen var också skit rolig. Tack linnea, elin och lisa för en skit kul kväll! :D





Kommentarer
Postat av: rebecca

Är inte det GABRIEL?!?! :o

ifrån halmstad annars var det överdrivet likt haha :D

2009-08-17 @ 21:11:04
URL: http://augustirebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0