och fotboll det är det som vi lirar bäst.

Idag har jag bara suttit framför datorn och ätit chips. Har fixat med bloggen hehe. Strax ska jag ner och laga spaggetti och köttisar, det är bland det godaste som finns + att det är bra med pasta innan träning ;) Haha jag låter som värsta träningsnarkomanen men tro mig. Jag kommer att bli en, fråga lisa! Påtal om lisa, fan va kul det ska bli att träna idag och reta henne haha. Jag har faktist saknat fotbollen men idag jävlar sätter vi igång igen :D Åker kanske till ebba en liten stund innan träningen, vi får se helt enkelt.

Har "glömt" att lägga in en video från när jag var och klappade älgar.. Helst vill jag inte lägga upp den men jag är så snäll och bjuder er på ett gott skratt. Mobba mig helst inte för: KOLLA DOM MYSER!



tack på förhand!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahah, jag är också rädd för älgar (a)

2009-08-04 @ 16:40:01
Postat av: Mathisen

En ÄLG som myser? hahahahahaah



Jag orkar inte tror jag dör !

Mys älgar !

Kolla han kliar sig XD

hahahaahaahaha

2009-08-04 @ 16:47:48
Postat av: Johanna

Sv Mathisen: men vafan hahahah xD

2009-08-04 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0