Nokia xpressMusic is dead ?




Nja, död kanske den inte är men den är ju helt buggad. Min telefon alltså. När någon ringer så efter några sekunder så hör man inte vad jag säger och sen efter några sekunder så hör man mig igen ?! Lätt att jag behöver en ny telefon fast ekonomin håller inte för det och det är långt till jul haha. Men iallafall så är jag riktigt sugen på den här telefonen Sony ericsson w995! Fast vill helst inte byta ut min käraste egodel (L)

Jaja, nu ska jag iallafall iväg. hejs

Kommentarer
Postat av: thea

sv:

Postat av: thea

sv:

Postat av: thea

sv:

Postat av: thea

sv: oj råka skriva lite många gånger, jo allt e bara bra:)

Vad har du gjort idag då?

2009-08-17 @ 19:09:57
URL: http://mylifewithinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0