Jag vill höra någon säga mig, allt blir bra imon.



Fasen var tiden går fort även om man har tråkigt. För tråkigt är det rätta ordet att beskriva hur jag har det just nu. Har inte gjort något speciellt idag och ska inte göra det heller .. Eller vid fem tiden ska jag hjälpa toms syrra och hennes kompisar med deras blogg. Hoppas att jag kan hjälpa dom, är ju inte precis proffs på det här och hur ska det gå när dom kollar :o vill helst sitta i min ensamhet med musik på när jag fixar med bloggarna ..
Shitt. Men det löser sig. Kanske.

Tom ringde precis och frågade om jag ville shoppa med han och mikkan i gislaved (!) vi som skulle vara idag och precis som att jag har pengar ... och asch skit samma. Jag skiter i allt. Allt blir bra imon. Kanske..

Kommentarer
Postat av: anna

gud vilken fin blogg!

önskar att jag också hade det :/

2009-08-17 @ 16:26:48
Postat av: Johanna

Tack!

det är lätt att skaffa :)

2009-08-17 @ 20:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0