Jag lever idag, idag, idag

Idag har jag inte gjort så mycket. Har suttit vid datorn och när mikkan kom så gick jag o mötte henne i ösregnet. Blixtrarna föll titt som tätt och jag riskerade mitt liv för mikkan. Hon borde tacka mig! Vi gjorde inte så mkt vi heller haha, satt bara vid datorn och åt mat för sen var jag tvungen att sticka o träna och eftersom att det regnade så gick mikkan till johan. Men precis när vi ska börja träna så kommer solen fram. Det har den gjort hela denna säsongen, helt underbart :D

Idag var vi bara 6 st som tränade. Jag ebba pernilla jossan elin och lisa. Helt underbart var det, för vi tränade bara i 30 minuter och skrattade 90% av den tiden haha. Och det roligaste jag någonsin har sett var när ulf halkade och la sig raklång på backen hahahahaha. Skrattade så mycket att jag varken kunde stå eller andas så tårarna bara rann. Så tack ulf för att vi fick oss ett gott skratt. Resten av träningen så kollade vi på damlaget som vann mot forsheda. De gjorde 3 mål när det bara var 4 minuter kvar haha. Bra gjort! Efteråt körde kim o marcus mig till rosa så jag fick köpa min mjukglass haha (a) Sen skjuttsade dom hem mig, tack för det :*

Btw så har jag lyssnat på sean kingston hela dagen, fattar inte vad det är med mig ? Men nu ska jag snart gå och lägga mig.
saknar tom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0