Jag älskar er. Faktist



Idag (söndag) så cyklade jag ner till affären och köpte frallor för jag är så himla morronpigg! Men är man fet så är man :) Erkänn intressant haha, iallafall så var det så varmt så jag o mamma höll på att dö or something så vi cyklade ner till havet för att pressa lite o svalka oss i havet. Men när vi väl har kommit dit så har jag ingen cykel nyckel med mig så var tvungen att cykla tillbaka och när jag ska sätta i nycklen så fungerar det inte så farmor och jag står o sliter i 10 minuter utan resultat, så tillslut så frågar jag grannen ifall jag får låna hennes cykel och det var helt okej (y) Så jag cyklade ner igen och låste cykeln och sen hade jag bara ett problem kvar.. Att hitta mamma bland allt folk på stranden. För det var inte lite folk! Men efter en stunds letande så såg jag hennes söta krull hihi. Havet luktade typ hallonbajs? :s och det fanns en brännmannet nära mig o mamma hela tiden som vi var livrädda för. Sen tror jag faktist att jag stog på en krabba och jag kan inte beskriva känslan men den va hemsk iallafall :) Och på hemvägen börjar mamma att sjunga: mera mera mera, bärs bärs! Och vi brast ut i gapskratt haha.

Vi åkte hem rätt sent och helgen har faktist varit jätte bra. Men innan vi åkte hem så satte jag upp en lapp på anslagstavlan. Vi kanske ska sälja husvagnen. Alltså, jag tycker det är dötrist att åka ner varje helg. Men gud vad tråkigt ifall vi ska sälja skiten :( Hoppas att vi köper en ny som mamma sa att vi kanske ska göra om vi säljer denna. I <3 halmstad

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0