im starting with the man in the mirror im asking him to change his way..

Jag är så jävla ledsen.. Jag vill att mikkan ska komma hit och säga att allt kommer att bli bra och lyssna på michael jackson. Fast jag är osäker på att det kommer bli bra. Mina tårar tar aldrig slut. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tänkte att ett bad skulle hjälpa, men det fick mig att tänka på dig ännu mera. Jag skulle kunna fylla hela badkaret med mina tårar. Jag förstår inte hur ens värld kan försvinna på några sekunder. Det man har byggt upp och left för i 4-5 månader bara rasar samman. Man säger för alltid men inget håller för alltid. Det vet jag. Du sa att det var jag som skulle göra slut. Det blev tvärt om. Jag vet inte om jag kommer att kunna träffa dig mer om det blir som du tänkt. Jag orkar inte. Allt jag vill är att du ska vara här nu och ligga i min säng och säga att jag har fina ögon och jag svarar: du med! Jag vill åka till en sjö och bada med dig, jag vill ligga i din säng och kolla på dina "röka på filmer" och äta ditt äckliga godis haha. Jag vill sitta på din balkong och äta frosties och kolla ut över ängen. Jag vill tjata på dig att du är skylldig mig 3 massagesagor och det slutar med att du inte gör någon alls.. Jag vill inte att det ska ta slut såhär älskling. Eller du är väll inte min älskling längre. Jag orkar inte med att alla frågar och "ni passar så bra" o blabla.. Det gör det bara värre :'( Vart du än är så önskar jag att du var här.. Här hos mig!

Och om du läser det här så vill jag att du ska veta att jag älskar dig över allt på denna jord och jag hoppas att du förstår det. Jag vill aldrig vara utan dig. Du är min andra halva .. Snälla, det får inte sluta såhär </3

Kommentarer
Postat av: Sofie

:( <3



den ligger i reftele, mellan värnamo och gsvd :)

2009-08-22 @ 22:15:52
URL: http://soofiiiies.blogg.se/
Postat av: Sofie

ah det gör jag, jag har ett dubbelrum men jag bor där som ett enkelrum :) fattade du? :p valde det ist så nu jag slipper ha ngn rumskompis som slänger saker överallt! =D dem bärde ut den andra sängen i veckan så idag ställde jag in en soffa där med kuddar och en matta och bord som jag köpt idag :P lite kul när man får inreda själv fast eftersom hela rummet är nytt får jag inte sätta upp ngt på väggarna så det ser lite tomt ut x)

2009-08-22 @ 22:27:25
URL: http://soofiiiies.blogg.se/
Postat av: amelaabloom.blogg.se

FIN HEADER !

2009-08-23 @ 02:01:03
URL: http://amelaabloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0