Halmstad lika med getto ?

Hej.

Hade skrivit 2 inlägg men dom är visst borta ? Aja, orkar inte skriva om dom så skriver om min lördag nu som var helt underbar! På förmiddagen kom pappas kompisar som var as trevliga haha. När dom stack tog jag och mamma bussen in till stan. Där gick vi på resturang o käkade med mormor, fast jag tog bara ett glas med isvatten för jag ville äta på mcdonalds haha (a) Efter att vi hade varit i stan tog jag bussen till östra och var med amanda och sandra :) Efter att vi hade hängt lite så kom johan och jonis och "saveade" mig haha. Med det menar vi att vi cyklade in till stan och va med rasmus och adam. Var helt .. jag vet inte vilket ord jag ska använda ? Men kul som fan hade jag :'D

Två killar kommer fram med luvorna uppfällda.
Kille nr 1: Ey har du tändare ?
Jonis: Det kan du skriva upp!

Johan: Kan inte jag få testa din skateboard
Kille nr 2: Nej, vi är jagade!

Fan vad vi skrattade haha. Detta måste vi lätt göra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0