facebook is the shitt.

Tjabba, idag vaknade jag redan vid halv nio för att jag ska kunna somna ikväll och komma upp i tid imorgon. Och när jag vaknade så fick jag världens trevligaste överraskning haha ;)  Iallafall så åkte jag och julia o köpte lite saker och sen bjöd grannen mig på pizza, lovely! Nu sitter vi här framför varsin dator och spelar uno haha, personer från egypten, cypern och italien har addat mig på msn hahahaha så jävla roligt :D Även tony från serbien har addat mig och sitter nu och skickar bilder haha. Blev jätte förvånad, fan va jag vill åka dit nästa sommar igen saknar dom faktist lite :)

Har träning sen med, men ska inte träna idag även om jag vill :) Ska iallafall träffa ted lite senare vilket ska bli mycket trevligt!


Jag och tony då, haha!



Kommentarer
Postat av: elinfredrikahansson.blogg.se

sjukt sööt du va :O & din blogg är riktigt bra!

2009-08-23 @ 22:37:46
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/
Postat av: Caaaroline :)

Har nog aldrig sätt någon som passar så bra i blont dom du!

2009-09-16 @ 17:53:27
URL: http://carolinebrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0