Bättre sent än aldrig!

Förlåt för ur usel uppdaterin, har ni saknat mig ? ;)
Iallafall så ble överraskandet av mikkan inte speciellt lyckat haha för hon hade nämligen hunnit läsa på min blogg innan vi kom.. Hur fasen lyckas man me det ? Men vi lyckades iallafall att överraska en person den kvällen och det var tom. Vi åkte upp till isaberg och stog på toppen. Fan va jag älskar honom och jag är så himla glad övet att det har löst sig! <3 Var hemma runt halv tio - tio sen på kvällen och då gick jag och la mig nästan direkt, helt slut.

Igår började dagen med 2 timmars specialidrott (fotboll). Det var lite trögt i början för var trött och seg men sen så kom vi igång och jag fick spela själv med killarna haha. Det gick super bra ehehe (y) Efter skolan så var det träning som vanligt och jag kan inte påstå att vi var speciellt koncentrerade men men .. Fan jag tror jag håller på att bli bättre, det känns så på något sätt. Är stolt över mig själv. Det tog si så där .. 7 år ? Haha men som jag skrev i rubriken: bättre sent är aldrig.




SMEE09 <3


Kommentarer
Postat av: frida

haha, ägg är inte bra ;D

PUSS <3

2009-08-27 @ 15:50:51
URL: http://bommen.blogg.se/
Postat av: gia

Smee! <3

2009-09-03 @ 11:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0