åh vilken härlig dag nana ..

Idag stack jag ut med Johan och jonis. Dom är helt underbara :) Vi gick runt lite och sen kom jag på att jag var hungirg så vi gick till ap och köpte pizza. Jag käkade en hel som vanligt men jag blev typ inte mätt :o Helt wierd! Efter det träffade vi på min homie johan och hela gänget så vi satt vid rosa och softa så kom tom. Sen flummade vi runt och sen var jag med min man tills vi hade träning.

Träningen var seg och tråkig eftersom att andreas inte var där (tränaren).. Men men, efteråt blev det glass som vanligt. Fast idag var det krig också .. Så kladdig cyklade man hem och tvättade sig haha, men precis när man kommer hem så ringer telefonen. Och det var tom som undrade om vi skulle göra något så vi var ute hela kvällen vilket var jätte trevligt :) Så dagen har varit helt underbar (y) Hoppas på fler sånna.






Johanna <3 Jonis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0